Header-main

Nieuw logo Corendon

Gepubliceerd: zondag 21 december 2014

Nieuw Logo Corendon

Corendon bestaat in 2015 alweer vijftien jaar en om dat heugelijke feit te vieren, introduceert Corendon een nieuw beeldmerk en een nieuwe huisstijl, waarin zon, zee en strand centraal staan. Naast het nieuwe logo introduceert Corendon ook een nieuwe slogan: Altijd de beste vakantiedeals!

Al vijftien jaar verzorgt Corendon met plezier de reis van honderdduizenden vakantiegangers. Families met kinderen, vriendengroepen, stellen, zonaanbidders en golfers: Corendon biedt vakanties aan voor iedere doelgroep. Begonnen als Turkije-specialist in 2000 is Corendon nu, vijftien jaar later, een snelgroeiende en toonaangevende touroperator, luchtvaartmaatschappij en hotelketen op de Nederlandse en Belgische markt met vakanties naar tientallen bestemmingen binnen en buiten Europa.

In de afgelopen jaren maakte Corendon een onstuimige groei door. In vier jaar tijd verdubbelde de omzet en groeide de internationale vloot van Corendon van zes naar zestien vliegtuigen. In het voorjaar van 2015 wordt het eerste Corendon Vitality Hotel geopend in Amsterdam.

In januari 2014 is Corendon gaan samenwerken met luchtvaartmaatschappij KLM, om zo samen pakketreizen naar Curacao te kunnen aanbieden. Daarmee zijn ze een geduchte concurrent geworden van Arke, die daarvoor de Curaçaose toeristenmarkt beheerste. Met de komst van Corendon met reizen naar onze favoriete bestemming, is de markt opengebroken en zijn de prijzen zeer betaalbaar geworden.

Met de komst van het nieuwe logo gaat Corendon met een frisse uitstraling nog eens 15 jaar vakantieplezier tegemoet. Rood blijft ook in het nieuwe logo de hoofdkleur, zij het in een lichtere, frissere versie dan het vertrouwde Corendon-bordeauxrood. Een blauwe zeester en een gele zon completeren het beeldmerk. Deze kleuren en het moderne lettertype hebben uiteraard tot doel om een echt vakantiegevoel op te roepen.

Bekijk ook eens hun vernieuwde website met de beste aanbiedingen: <Corendon Website>